מלון 5 כוכבים ב- 183 שקל: מחיר מלונות היוקרה בעולם צונח

לפי סקר ששקלל עשרות אלפי חיפושי חופשות בהוטלס קומביינד, עלה שהמחיר הממוצע שישראלי מוכן לשלם על מלון הוא 380 שקל ללילה ברמת ארוח של 3 כוכבים, כך שהמחירים המוצעים כעת בחו"ל מותאמים למרבית הישראלים
יוסי אשר 1 Comment on מלון 5 כוכבים ב- 183 שקל: מחיר מלונות היוקרה בעולם צונח

השילוב בין סיום תקופת החגים בישראל גרם למלונות פאר בחו"ל ברמת ארוח של 5 כוכבים לצנוח למחיר עממי ונגיש לנופשים שאינם יכולים להרשות לעצמם להתארח בהם בשיא עונת התיירות

מלון • אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90
לפי סקר ששקלל עשרות אלפי חיפושי חופשות בהוטלס קומביינד, עלה שהמחיר הממוצע שישראלי מוכן לשלם על מלון הוא 380 שקל ללילה ברמת ארוח של 3 כוכבים, כך שהמחירים המוצעים כעת בחו"ל מותאמים למרבית הישראלים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השילוב בין סיום תקופת החגים בישראל וההמתנה לחופשות תחילת השנה הלועזית ברחבי העולם, גרם למלונות פאר בחו"ל ברמת ארוח של 5 כוכבים לצנוח למחיר עממי ונגיש לנופשים שאינם יכולים להרשות לעצמם להתארח בהם בשיא עונת התיירות.

לדברי איל סגל, מנכ"ל אתר חיפוש המלונות הוטלס קומביינד ישראל: "מלונות פאר ימשיכו להציע עצמם במחיר מוזל עד לתקופת החגים הנוצרית, בתקופה הנוכחית חלה בחו"ל ירידה גורפת בענף של עשרות אחוזים שפחות מורגשת במלונות זולים, אך במלונות יקרים נחסכים מאות שקלים במחיר ללילה ואלפים במחיר החופשה הכולל."

חיפוש באתר הוטלס קומביינד אחר חדר זוגי ברמת ארוח של 5 כוכבים מציע את המלון Civitas Rethymnae בכריתים במחיר של 183 שקל ללילה, President Hotel בפראג במחיר של 224 שקל, במזרח אפשר להתארח במלון premier Hotel Dongdaemun בסיאול במחיר של 257 שקל וגם במלדיבים המלון Marina Boutique מוצע במחיר של 259 שקל.

מחירי מלונות 5 כוכבים בתל אביב ירדו בפחות מ- 20% למרות שתקופת הקיץ הסתיימה. בהשוואה לערים אחרות בעולם ובארץ זו תעודת כבוד לתל אביב המשקפת ביקוש תיירות חזק השומר על המחירים. חדר זוגי במלון 5 כוכבים מוצע במלון הרודס תל אביב ב-1378 שקל, בדן אילת 1720 שקל, ובמלון רויאל ים המלח 772 שקל. מחירים אלו יקרים יותר מחופשה בחו"ל גם אם מוסיפים להשוואה מחיר טיסת לאו קוסט ושהות בחו"ל לסופשבוע.

סגל מוסיף "לפי סקר ששקלל עשרות אלפי חיפושי חופשות בהוטלס קומביינד, עלה שהמחיר הממוצע שישראלי מוכן לשלם על מלון הוא 380 שקל ללילה ברמת ארוח של 3 כוכבים, כך שהמחירים המוצעים כעת בחו"ל מותאמים למרבית הישראלים."



1 תגובות

מיין תגובות